november 21, 2024

Lamborghini R1-30 DT, R1-40 DT, R1-50 DT kertészeti traktorok

Lamborghini R1 50

Fotó: veicoli-commerciali.aaannunci.it

Lamborghini R1 -30, -40, -50 típusú kertészeti traktorok megnövelt hengerűrtartalmú eredeti MITSHUBISHI motorral szerelve. Az erőgépek szélessége 1360 mm és 1675 mm közé esik, önsúlyuk fülke nélkül: 1320 kg. A jól bevált RUNNER modelleket váltják le. (DT jel az összkerék meghajtást jelenti)

Rendeltetésük:

– farmer és családi gazdálkodók részére
– zöldség-, gyümölcs-, és szőlőtermelőknek nélkülözhetetlen
– kommunális célokra (seprők, hótolás, fűnyírás, stb.)Fő jellemzői:
– Összkerékmeghajtás (4×4, hátsó- mellső differenciálzár)
– Alapkivitelben fülke nélküli változatban készülnek, levehető biztonsági kerettel. Megrendelhető könnyű és normál kabinnal is.
– Motor: MITSUBISHI, 4 hengeres folyadékhűtéses szívó illetve turbófeltöltős dízelek (1500-1758 cm3)
– Néveleges motorteljesítményük: 35, 40 és 47 LE (maximális 39, 43 és 50 LE)
– Fő tengelykapcsoló tárcsa 230 mm átmérőjű
– Erőátviteli rendszer nagyobb terhelhetőséget biztosít
– Szinkronizált irányváltós sebességváltómű 12 előre és 12 hátra fokozattal és 30 km/h maximális sebességgel rendelkezik
– A hátsó kardán kihajtás 540-1000 min-1 fordulatszámmal
– Mellső TLT (opció) teljes egészében független a középre szerelttől (opció) és 1000/2000 min-2 fordulatszámmal rendelkeznek
– Szervó kormányzás külön hidraulikus szivattyúval, könnyű kormányzást biztosítja az alacsony sebességeknél is.
– Kormányzási szög 570.
– A hátsó emelőmű 1200 kg emelőkapacitással.
– Hátul 4 db hidraulika kivezetés külön szivattyúval működtetve (30 l/perc teljesítménnyel)
– Front 3 pont felfüggesztés (opció) 400 kg emelőképességgel
– Egységes platform rezgéscsillapító szilentblokkon történő felfogással.
– 1746 mm standard tengelytáv a jobb vonóerő képességhez és nagyobb stabilitáshoz vezetett.
– R1.50DT típusnál a platform 100 mm-rel szélesebb és hosszabb, aminek köszönhetően nagyobb vezetői mozgásteret és 450 mm hasznos ülésfelületet biztosít.
– Jobb ergonómia hozzáférhetőség: a hátsó hidraulika emelőszerkezet és hidraulika kivezetések működtető karjai a konzolon helyezkednek el, a vezető jobb oldali részén.
– Új forma a motorburkolatnál: monolithicus motorháztetővel a hátsó részén bekötve és teljes egészében felhajtható.
– Alacsony felépítésű platform, 20″ gumiabroncs az összes modellhez.

 

Adatok R1
30 DT 40 DT 50 DT
Motor MITSUBISHI folyadékhűtéses dízelmotor
Hengerszám / űrtartalom (db/cmł) 4/1500 4/1500 4/1758
Teljesítmény (kW/LE) 26/39 31,5/43 37/50
Motorhűtési rendszer Folyadékhűtés
Üzemanyagtank (l) 38 38 38
Erőátvitel 4 fokozatú szinkronizált sebességváltómű 3 osztóval
12E + 12H sebességfokozat
0,77-30 km/h sebességtartomány
Tejlesítményleadó tengely Hátsó független TLT 540/1000 ford/perc
Fékrendszer 3 tárcsás fék olajfürdőben
Kormánymű Hidrosztatikus kormány külön hidraulikus szivattyúval
és állítható kormánnyal
Összkerékhajtás Teljesen terhelhető összkerékhíd központi hajtóművel
Elektrohidraulikusan kapcsolható mellső differenciálzár
Főbb méretek (hátsó gumiabroncs) 320/70 R 20 360/70 R 24 360/70 R 24
Hosszúság (mm) 2950 2980 2980
Szélesség min./max. (mm) 1280/1360 1360/1675 1360/1675
Magasság biztonsági keretig (mm) 1980 2020 2020
Hasmagasság(mm) 350 390 390
Nyomtáv elöl (mm) 970-1120 1040-1315 1040-1315
Nyomtáv hátul (mm) 820-1020 1005-1320 1005-1320
Önsúly (kg) 1250 1320 1320

Gumiabroncs választék:

Elöl:
7.00 – 12
7.50 – 16
7.50R16
280/70R16
Hátul:
320/70R20
360/70R24
12.YR24
360/70R24
Garden típusú abroncsok:
31×13.50 – 15 44×18.00-20
31×13.50 – 15 475/65D20

Forrás: www.auditker.hu / Vertikum Kft.

Fotó: veicoli-commerciali.aaannunci.it