Egyre nagyobb a vásárlói bizalom a saját márkás termékek iránt, a piac további erősödésére lehet számítani, ez a szegmens a magyar élelmiszergyártók sikerességének is egyik kitörési pontja lehet – közölte az Agrármarketing Centrum (AMC).
Az Agrármarketing Centrum az idén 14. alkalommal szervezett közösségi nemzeti standot a magyar élelmiszergyártóknak a saját márkás termék gyártóit és forgalmazóit célzó szakkiállításon, a PLMA „World of Private Label” rendezvényen 2022. május 31. és június 1. között Amszterdamban, ahol 70 ország 2500 kiállítója volt jelen.
A magyar nemzeti standon snack-ek, gyümölcslekvárok és befőttek, méz, fagyasztott édesipari termékek, zabkészítmények, müzlik, sajtok, száraztészták, kolbászok és sonkák, zöldség- és gyümölcskonzervek, -szeletek, kakaó- és kávékészítmények kaptak helyet. Emellett az AMC élelmiszeripari exporttámogató Hungarian Food Business Programja célzott üzleti találkozókat tartott a magyar élelmiszeripari kínálat iránt érdeklődő disztribútoroknak – írják a közleményben.
A tájékoztatás szerint a szakkiállítás kísérőeseményén, a New Product Expo-n három magyar cég terméke kiemelt megjelenést kapott, az Abonett paradicsomos zöldfűszeres szendvicset, a Cornexi zabrudit és a Snack Garden édesburgonya chipset meg is kóstolhatták az érdeklődők.
MTI
Címlapkép: Gyulahús Facebook
Népszerű cikkek a rovaton belül
Egyre több halat eszünk!
Magyar gasztronómia a csúcson: tíz honi étterem nyert el idén Michelin-csillagot
A magyar sertéshús vásárlására hívja fel a figyelmet az agrárkamara
A globális élelmiszerárak több mint másfél éves csúcsra emelkedtek novemberben
Magyar éremesővel zárult a világ legrangosabb sajtversenye
Tovább bővült a HÍR védjegyes termékek köre
A májkrémeket tesztelte a Nébih
Elindult a #vadateszem kampány
Ezt tapasztalta a Nébih az élelmiszerüzletek tejtermékrészlegén